2020 EKAINEKO AZTERKETAK

AZTERKETEN IRAUPENA

AZTERKETAK: DESKRIBAPENA ETA EREDUAK

OHARRAK:

IDATZIZKO AZTERKETA EGUNEAN, IKASLEEK 15 MINUTU LEHENAGO ESKOLAN EGON BEHAR DUTE

BERANDU IRISTEN DEN IKASLEA AZTERKETAREN HASIERATIK 15/30 MINUTU PASA ARTE EZINGO DA SARTU.
*Azterketa eguna baino lehen, azterketaren data eta ordua egiaztatu.

IDATZIZKO AZTERKETA

• Idatzizko azterketaren eguna ez da aldatzen.
  • Ekainean "EZ GAI" direnek, irailean beste aukera izango dituzte. Ataza bakoitzari dagokion ordua iraileko azterketa egutegian agertuko da.
    • *2019-20 ikasturtearen antolaketa Euskal Autonomía Erkidegoko Hizkuntza-Eskola ofizialetan Hezkuntzako Sailburuordearen ebazpenaren arabera, 8. Puntuan:“Ohiko deaialdian ziurtagiririk lortzen ez duten ikasle ofizialek ezohiko deialdian ez dituzte ohikoan gainditutako zatiak egin beharko. Gainditutako zatietara aurkeztu ezean, ohikoan lortutako puntuazioa gordeko zaio, ezohiko deialdian azken kalifikazioa kalkulatzeko. Ezohiko deialdian berriz ere ohiko deialdian gainditutako zatiak eginez gero, bi deialdietako zati bakoitzean lortutako puntuazio altuena gailenduko da.”

AHOZKO AZTERKETA

• Eguna, ordua eta ikasgela IKASGUNEAN ikusgai egongo dira.
  • Maila bererako egun bat baino gehiago badago, egunetako bat eska daiteke ezarritako epean eta frogagiriarekin. (Online eskaera).
  • Eskabidea egiteko epearen amaiera: 2020ko maiatzaren 19ra arte.

AZTERKETA BERRIKUSTEA:

• Ikasleak bere azterketa berrikusi ahal izateko, azterketaren emaitzak argitaratu eta hurrengo 48 orduetan (24 ordu denbora falta izanez gero) egin beharko du eskaera Idazkaritzan edo Internetez (ONLINE ESKAERA ), bulego orduetan.
  • AZTERKETAK BERRIKUSTEAK  Idazkaritzak adierazitako egunean, orduan eta gelan egingo da.