2019 EKAINAREN AZTERKETAK

AZTERKETEN EGUTEGIA

AZTERKETEN IRAUPENA

OHARRAK:

IDATZIZKO AZTERKETA EGUNEAN, IKASLEEK 10 MINUTU LEHENAGO ESKOLAN EGON BEHAR DUTE

BERANDU IRISTEN DEN IKASLEAK AZTERKETAREN HASIERATIK 15 MINUTU PASA ARTE EZINGO DA SARTU.

*Azterketa eguna baino lehen, azterketaren data eta ordua egiaztatu.

IDATZIZKO AZTERKETA

• Idatzizko azterketaren eguna ez da aldatzen.
  • INGELESA B1 ETA B2: txanda aldaketa eska daiteke, 2019ko maiatzaren 1etik 15era bitartean eta justifikatuta.
  • Ekainean "EZ GAI" direnek, gainditu gabeko atazak SOILIK egingo dituzte irailean (ikasle ofizialak besterik ez). Ataza bakoitzari dagokion ordua iraileko azterketa egutegian agertzen da.

AHOZKO AZTERKETA

• Eguna, ordua eta ikasgela idatzizkoen emaitzekin batera datoz.
  • Idatzian EZ GAI edo EA diren IKASLEEK ahozkoa egitea eska dezakete (ONLINE ESKAERA):
    • LIBREAK: ekainean     OFIZIALAK: irailean

Eskaera Idazkaritzan edo Interneten bidez egin ahal izango da.

Eskaera egiteko epea: idatzizko azterketaren eguna arte, hau barne, bulego ordutegi barruan.

Nolanahi ere, "proba horren emaitza edozein dela ere ez dutela jasoko dagokien mailaren egiaztagiria, beste trebetasunetako bat ez baitute gainditu, eta adieraziko zaie gainditutako trebetasunak ez direla aintzat hartuko hurrengo deialdietan (EBAZPENA, 2019ko urtarrilaren 10ekoa, Ikastetxeen eta Planginttzaren Zuzendariarena).

AZTERKETA BERRIKUSTEAK:

• Ikasleak bere azterketa berrikusi ahal izateko, azterketaren emaitzak argitaratu eta hurrengo 48 orduetan (24 ordu denbora falta izanez gero) egin beharko du eskaera Idazkaritzan edo Internetez (eskaera on-line ), bulego orduetan.
  • AZTERKETAK BERRIKUSTEAK  Idazkaritzak adierazitako egunean, orduan eta gelan egingo da.

AZTERKETEN EGITURA ETA EREDUAK

ATAL HONETAN DESKARGA DITZAKEZU: Oinarrizko, Tarteko, Goi eta Gaitasun Mailetako Frogen zehaztapenak eta Ataza eta ariketa adibideak

Horretarako hezkuntza web orrian ikus ahal da baita ere.